Bij ons krijg je écht die gespecialiseerde medewerker. Hoe we dat regelen? Simpel! Onze medewerkers kunnen kiezen uit diverse opleidingen en trainingen die perfect aansluiten bij hun functie. Zo blijven ze groeien en ontwikkelen. Denk bijvoorbeeld aan deze trainingen:
Open trainingen: Denk aan barista trainingen, bediening workshops en trainingen over omgang en gastvrijheid, waarin we talent alles leren over gastvrij en efficiënt verbinden. In deze laatste training leert talent onder andere de basisregels van succesvolle communicatie en hoe ze om moeten gaan met verschillende type mensen. Daarbij krijgen ze inzicht in hun eigen kwaliteiten en leerpunten.
Online trainingen: We hebben veel online trainingen klaar liggen voor jouw talent, zoals ‘zakelijk engels’, ‘HACCP & sociale hygiëne', ‘omgaan met klachten en/of agressie’, ‘klantgericht werken’, ‘time management’ en ‘kleurrijke voorkeurstijlen’.
Maatwerk trainingen: We bieden oplossingen voor maatwerk training vraagstukken. Denk bijvoorbeeld aan mystery visits, waarbij jouw ontvangst met 75 indicatoren meetbaar wordt gemaakt. Maar ook trainingen als ‘gastvrijheid’, ‘klantgericht telefoneren’, ‘veilig werken’, ‘teambuilding’ en coaching on the job zijn mogelijk.