Administratief personeel: deze toppers regelen we voor je
Met welk administratief vraagstuk je ook te maken hebt. Wij helpen je verder! Er zijn verschillende soorten administratief medewerkers die jou kunnen helpen. We zetten ze voor je op een rijtje:
Secretaresse gezocht
Agendabeheer, communicatie, documentbeheer en basisondersteuning van kantooractiviteiten☑️. Yes, het is een secretaresse die dit allemaal voor jou regelt. Zonder een goede secretaresse loopt jouw werk op rolletjes. Een secretaresse inhuren is dus geen gek idee. Wij zorgen ervoor dat jouw secretaresse over de juiste opleidingen op zijn of haar CV heeft staan.
👉 Secretaresse vacature plaatsen
Managementondersteuner gezocht
Zoek jij een managementondersteuner? Dan zorgt Tempo-Team voor een medewerker die complexe taken aan kan. Zoals het assisteren bij strategische planning, projectmanagement en het coördineren van grootschalige evenementen. Voor diverse klanten, zoals Rijkswaterstaat, werven we gemiddeld drie managementondersteuners per week!
👉 Vacature plaatsen management ondersteuner
Frontoffice medewerker gezocht
De naam zegt het al. Deze toppers werken in de frontlinie van jouw organisatie. Ze zijn jouw eerste aanspreekpunt. Taken van deze medewerkers zijn vaak: klantenservice, informatieverstrekking, administratie en telefoon- en afsprakenbeheer. Via Tempo-Team volgt een frontoffice medewerker gratis klantcontact opleidingen. Lees hier ook wat wij doen voor de klant contact center branche.
👉 Vacature plaatsen frontoffice medewerker
Backoffice medewerker gezocht
Waar een frontoffice medewerker in contact staat met de klant, staat een backoffice medewerker meestal in contact met de interne organisatie. Ze zorgen voor het invoeren en verwerken van gegevens in systemen of databases. Back Office medewerkers lossen ook de complexere problemen op voor de front office.
👉Vacature plaatsen backoffice medewerker.
Receptionist gezocht
‘Goedemorgen, welkom bij…’ Yes, het is jouw nieuwe receptionist die spreekt. Ontvangt jouw bedrijf bezoekers op locatie? Dan kan een receptionist natuurlijk niet ontbreken. Een receptionist ontvangt bezoekers, beheert de telefoon en de post, maakt afspraken en reserveringen, verstrekt informatie en beheert de toegangscontrole. Tempo-Team werft de perfecte receptionist voor jouw bedrijf.
👉Vacature plaatsen receptionist
Financieel administratief medewerker gezocht.
Een financieel administratief medewerker is verantwoordelijk voor het bijhouden en beheren van financiële gegevens en het ondersteunen van financiële processen. Denk aan boekhouding, facturatie- en debiteurenbeheer, bankzaken en ondersteuning bij audits. WFT verplicht? Dan regelt Tempo-Team dat financieel administratief medewerkers een WFT diploma op zak hebben.
👉Vacature plaatsen financieel administratief medewerker
Onze dienstverlening: personeel voor een tijdelijke administratieve klus
We begrijpen dat je soms wat extra handen nodig hebt om alle administratie bij te houden. Of het nu gaat om een piek in werkbelasting, vakantievervanging, of gewoon een tijdelijk project dat extra aandacht nodig heeft. Met behulp van Tempo-Team Uitzenden huur je gemakkelijk administratief medewerkers in met een flexibel arbeidscontract. Natuurlijk snappen we dat snelheid en kwaliteit belangrijk is wanneer het gaat om tijdelijk personeel. We schakelen daarom snel zodat jij binnen no time een administratief medewerker op jouw kantoor zit. Wat mag je van ons verwachten?
- Binnen 24 uur reactie op jouw aanvraag.
- Zorgvuldige selectie en screening kandidaten op basis van hun administratieve vaardigheden en ervaring.
- Wij regelen al het papierwerk. Jij kan dus lekker achterover leunen.
Vast personeel voor jouw administratieve vacatures
Geen tijdelijk personeel nodig maar administratief medewerkers gezocht voor jouw vaste vacatures? Ook dat regelen we voor je! Met behulp van onze Werving & Selectie procedures vinden we binnen no-time de juiste kandidaat voor jouw vacature! Hoe we dat doen? Op onze Werving & Selectie pagina lees je er alles over!
Direct contact opnemen