Contact met Tempo-Team
Je kunt op verschillende manieren in contact komen met ons!
✅ Chatbot Teddy
Vraag het Teddy! Onze chatbot weet (bijna) alles ;) En anders kun je altijd vragen of Teddy je een mop vertelt.
✅ Veelgestelde vragen
Wist je dat heel veel vragen al eens gesteld zijn? Check anders onze meestgestelde vragen, wie weet staat jouw vraag er ook tussen.
✅ Contactformulier
Liever een mail sturen? Dat kan via het contactformulier. We reageren zo snel mogelijk op je vraag.
✅ Bel een vestiging
Liever één van onze collega’s aan de lijn? Hier vind je onze vestigingen en hun telefoonnummers.
✅ Kwaliteitslijn
Niet tevreden met onze dienstverlening? Wij horen het graag. Je kan een klacht indienen bij onze Kwaliteitslijn via dit contactformulier: Meld een klacht | Report a complaint. Heb je het vermoeden of bewijs van een serieuze misstand? Zo meld je een misstand.
✅ Datalek? Meld het direct!
Een datalek is een situatie waarin jij of een ander onbedoeld inzage heeft in persoonsgegevens die niet voor jou, of die ander, bestemd zijn. Indien je een (vermoedelijk) datalek bent tegengekomen verzoeken wij je dit direct bij ons te melden.
✅ Melden van een kwetsbaarheid op de website
We stellen ons graag kwetsbaar op, maar niet té kwetsbaar. Mocht je daarom iets tegengekomen op onze website waarvan je denkt 'hier klopt iets niet'. Laat het ons weten! Samen zorgen we ervoor dat jouw gegevens veilig zijn en blijven. Meld een kwetsbaarheid direct | Report a vulnerability
✅ Social media
Je vindt ons ook op: