Het melden van een klacht

Tempo-Team heeft een gedragscode die onze werknemers en opdrachtgevers aanspoort om professioneel en fatsoenlijk te handelen. Toch een klacht of probleem? Dan is ons uitgangspunt dat er zoveel mogelijk in onderling overleg naar een bevredigende oplossing wordt gezocht; samen met je contactpersoon van Tempo-Team. 

Lukt het niet om de situatie op te lossen? Dan zijn er de volgende mogelijkheden:

  1. Je kunt een probleem, klacht of meningsverschil melden bij onze Klachtenlijn. 

  2. Je kunt contact opnemen met onze vertrouwenspersonen indien je ongewenst gedrag, zoals bijvoorbeeld intimidatie of discriminatie hebt ervaren en dat wil bespreken. 

  3. Als je illegale praktijken of ernstige misstanden wilt melden, kun je contact opnemen met onze integriteitslijn. 

  4. Meld een datalek.

Melden klacht: Klachtenlijn

Klachten komen terecht bij de Klachtenlijn van Tempo-Team. Op dit centrale meldpunt worden telefonisch, schriftelijk en per mail binnengekomen klachten meteen behandeld. De Klachtenlijn registreert deze klachten en begeleidt het afhandelingsproces. De Klachtenlijn is als volgt te bereiken: 

Geef je klacht aan ons door

Bekendheid met klachtenregeling *

Jouw privacy is belangrijk voor ons. Tempo-Team gaat zorgvuldig om met jouw persoonsgegevens, zie hierover meer in ons privacy statement.

    Heb je hulp nodig bij het invullen van het klachtenformulier? Laat het ons weten via onderstaand telefoonnummer.

    Tempo-Team
    t.a.v. Centraal Meldpunt Klachten
    Postbus 12600
    1100 AP Amsterdam Zuidoost
    Tel. 0800 - 7777 111

    Klachtenprocedure

    De ontvanger van de klacht registreert de klacht op het klachtenformulier van Tempo-Team. De ontvanger leest de omschrijving van de klacht net zolang voor totdat de klant zich hiermee helemaal akkoord verklaart. De ontvanger informeert de klant over de verdere behandeling van de klacht.

    De verantwoordelijke manager wordt direct geïnformeerd, zodat er zonder vertraging actie ondernomen kan worden. Per e-mail ontvangt de manager het klachtenformulier. De manager neemt uiterlijk binnen twee werkdagen nadat de klacht bij de Klachtenlijn is binnengekomen contact op met de klant. De klacht wordt zo mogelijk meteen opgelost of er wordt afgestemd welke maatregelen kunnen worden getroffen.

    Na behandeling van de klacht vult de manager het klachtenformulier volledig in en stuurt dit terug naar het Centrale Meldpunt Klachten.

    Vertrouwenspersoon bij ongewenst gedrag

    Ervaar of zie je ongewenst gedrag zoals intimidatie, discriminatie of seksueel overschrijdend gedrag, dan kun je dat bespreken met een vertrouwenspersoon. Tempo-Team heeft meerdere vertrouwenspersonen die een luisterend oor bieden. Wanneer je bij ons werkt, vind je de contactgegevens van onze vertrouwenspersonen in onze personeelsgids.

    Zoek een vestiging

    Zoek je een vestiging van Tempo-Team in de buurt? Deze vind je in ons overzicht!

    Inloggen Mijn Tempo-Team

    Met je Mijn Tempo-Team account heb je eenvoudig inzicht in gewerkte uren van je medewerkers, declaraties en meer!