Het melden van een klacht
Tempo-Team heeft een gedragscode die onze werknemers en opdrachtgevers aanspoort om professioneel en fatsoenlijk te handelen. Toch een klacht of probleem? Dan is ons uitgangspunt dat er zoveel mogelijk in onderling overleg naar een bevredigende oplossing wordt gezocht; samen met je contactpersoon van Tempo-Team.
Lukt het niet om de situatie op te lossen? Dan zijn er de volgende mogelijkheden:
-
Je kunt een probleem, klacht of meningsverschil melden bij onze Klachtenlijn.
-
Je kunt contact opnemen met onze vertrouwenspersonen indien je ongewenst gedrag, zoals bijvoorbeeld intimidatie of discriminatie hebt ervaren en dat wil bespreken.
-
Als je illegale praktijken of ernstige misstanden wilt melden, kun je contact opnemen met onze integriteitslijn.
-
Meld een datalek.
Melden klacht: Klachtenlijn
Klachten komen terecht bij de Klachtenlijn van Tempo-Team. Op dit centrale meldpunt worden telefonisch, schriftelijk en per mail binnengekomen klachten meteen behandeld. De Klachtenlijn registreert deze klachten en begeleidt het afhandelingsproces. De Klachtenlijn is als volgt te bereiken: