Wat vind je in Mijn Tempo-Team?
Inloggen op je account kan natuurlijk 24/7. Wat je er vindt? Nou, dit:
- Je openstaande (en verlopen) vacatures
- Welke (ex-) medewerkers voor welk tarief werken
- Facturen van dit jaar en vorig jaar
Zó werkt Mijn Tempo-Team
- Zet je vacature online. Of laat het doen door je vaste contactpersoon bij Tempo-Team.
- Geef de opdracht. Heb je of hebben we geschikte kandidaten gevonden? Yes! Geef het aan ons door, dan zie je het meteen terug in je account.
- Laat je medewerkers declareren. Dit scheelt jou veel tijd. Je talent declareren zelf online hun uren. Even checken (en wijzigen als dat nodig is) en klaar!
- Facturen ontvangen en controleren. Jij bepaalt wie er binnen jouw bedrijf de facturen ontvangt en goedkeurt. Doordat dit hele proces digitaal verloopt garanderen wij foutloze en snelle facturatie.
Koppel je registratiesysteem aan Mijn Tempo-Team
Huur je naast je eigen medewerkers ook flexwerkers in via Tempo-Team? Die administratie is gemakkelijk te regelen, allemaal via je eigen vertrouwde registratiesysteem. De uren van de flexwerker kunnen namelijk van jouw registratiesysteem automatisch worden doorgezet in ‘Mijn Tempo-Team’. Eenmalig wordt er een verbinding gemaakt tussen de twee systemen, waardoor de gewerkte uren in het vervolg binnen een paar minuten in ons systeem zijn verwerkt. Zo is er geen dubbel werk, verwarring over de gewerkte uren of onenigheid over salaris. Lekker makkelijk! Interesse? Neem contact met ons op via jouw contactpersoon of via ons contactformulier.
Neem contact op
En de facturen?
Die krijg je gewoon digitaal! Scheelt papier (goed voor het milieu!) én komt gelijk bij de juiste persoon terecht. Handig he? Wil je ze liever niet als PDF in een mail ontvangen? Elektronisch factureren kan ook!