Receptionist(e) of facilitair medewerker nodig? Wij helpen je aan het beste team!

Ontvangst | Receptie |  Facilitair | 100% ontzorging | Flexibel én vast personeel

Je hebt maar één kans op een eerste indruk. Met goed getrainde receptionisten, gastvrouwen/gastheren en facilitair medewerkers overtref je de verwachtingen van jouw klanten en maak je ze ambassadeur van jouw organisatie. Wij focussen ons volledig op het perfectioneren van de ontvangst in het bedrijfsleven, overheidsinstellingen en scholen. Met jarenlange ervaring in de receptie en ontvangst, krijgt iedere bezoeker een 9+ ontvangst!

Meld je vacature aan Neem contact op  

Op deze pagina lees je:

Facilitair en ontvangst personeel: deze functies verzorgen we voor je!

Wij kunnen jou als bedrijf op alle fronten omtrent de ontvangst helpen, adviseren en ondersteunen. Te beginnen met de juiste medewerkers. 

  • Receptionist(e)
    Onze receptionisten zijn het visitekaartje van jouw bedrijf. Ze zijn het eerste aanspreekpunt voor zowel interne medewerkers als externe gasten. Ze zorgen voor een warm welkom en doen er alles aan om medewerkers en gasten zich thuis te laten voelen. Daarnaast kunnen ze ondersteunende taken uitvoeren zoals licht administratief werk of het beheren van vergaderzalen.

  • Gastheer of gastvrouw
    Onze gastheren en gastvrouwen zorgen ervoor dat jouw gasten op een gastvrije manier ontvangen en begeleid worden. Zo kunnen ze helpen bij het aannemen van jassen en tassen, het uitdelen van eventuele benodigdheden en helpen ze de gasten verder op weg.

  • Servicedesk medewerker
    Onze servicedesk medewerkers zorgen ervoor dat alle vragen, klachten en verzoeken rondom facilitaire zaken goed worden gedocumenteerd. Daarnaast houden ze desbetreffende personen op de hoogte van de status van hun vraag, klacht of verzoek.

  • Facilitair medewerker
    Onze facilitaire medewerkers zorgen ervoor dat alles op locatie op rolletjes verloopt. Een scherm stuk op een werkplek? Geen probleem! Een vergaderzaal ombouwen? Komt voor elkaar! Verlichting stuk? Zij fixen het!

  • Hospitality of facilitair coördinator
    Zoek je iemand die kan plannen, organiseren, delegeren en coördineren? We kunnen je ook helpen aan hospitality en facilitair coördinatoren!

Onze diensten: dit kunnen wij voor je betekenen

Naast het feit dat we er alles aan doen om de juiste profielen voor jouw bedrijf te vinden, bieden we bij Tempo-Team SPARQ nog veel meer diensten aan. Van uitzenden tot poolmanagement en van werving & selectie tot volledige ontzorging.

Uitzenden

Wanneer je op korte termijn vakkundige ontvangst- of facilitaire medewerkers nodig hebt, is uitzenden een goede optie. Op basis van jouw wensen en eisen kijken we of we iemand in onze pool hebben die daaraan voldoet. Is dat niet zo? Dan zetten we een vacature uit. Een groot voordeel van uitzenden is dat wij formeel gezien  de werkgever zijn. Daarmee loop jij weinig risico en zijn wij verantwoordelijk voor de administratie en ziekterisico’s. 

Uitzenden is een hele geschikte optie wanneer je vervanging zoekt voor tijdelijke uitval. Maar ook wanneer je te maken hebt met seizoenspieken en -dalen. 

Poolmanagement

Hou je van zekerheid en wil je je service altijd op hoog niveau houden? Met behulp van poolmanagement kunnen we speciaal voor jou een pool van flexibele medewerkers creëren. Deze receptionisten zijn ingewerkt bij jou op locatie en kunnen altijd inspringen wanneer je vaak te maken hebt met ziekteverzuim of vakanties. De grootte van de pool wordt bepaald op basis van de verwachte ‘onverwachte’ inzet.

Ontzorging

Wanneer je kiest voor ontzorging nemen wij alles rondom jouw ontvangst uit handen. Hoe we dat doen? Met behulp van een site manager! Deze persoon heeft volledige focus op jouw receptie en zorgt ervoor dat zowel de roostering, planning als operationele aansturing tot in de puntjes geregeld worden.

Werving & selectie

Ben je op zoek naar een ervaren medewerker maar lukt het niet om deze persoon te vinden? Met behulp van werving & selectie nemen wij het hele recruitmentproces van je over. We stoppen pas tot er een goede match is tussen jou en jouw nieuwe werknemer.

Trainingen op maat

Heb jij je team al helemaal compleet maar wil je ze extra motiveren en inspireren? Wij bieden trainingen op maat aan. Afhankelijk van jouw verbeterwensen zorgen we voor een perfect aansluitende training. Denk bijvoorbeeld aan training in hoe je op een gastvrije manier mensen via de telefoon te woord kunt staan. Of hoe je ervoor zorgt dat een gast zich direct welkom voelt wanneer hij of zij jouw kantoor binnenstapt.

Verbeteradvies & consultancy

Wil je weten hoe gastvrij jouw ontvangst is en op welke punten jullie kunnen verbeteren? Onze consultants komen graag in cognito bij je langs voor een 0-meting en een verbeteradvies.

Dit zeggen onze klanten...

We vinden het belangrijk dat jij tevreden bent. Daarom vragen we regelmatig hoe onze klanten onze samenwerking ervaren. Samen reflecteren we en sturen we bij waar nodig. Zo blijven we onze dienstverlening optimaliseren! Benieuwd hoe onze huidige klanten onze samenwerking ervaren? Hieronder lichten we een paar referenties uit.

Voordelen samenwerking met Tempo-Team SPARQ

Al dertig jaar lang zijn wij het visitekaartje van onder andere grote kantoren, overheidsinstellingen en universiteiten. Bij Tempo-Team SPARQ ontzorgen we volledig op het gebied van ontvangst en/of facilitaire werkzaamheden. Onze medewerkers zijn professioneel, ervaren, getraind en hebben maar één doel: de verwachtingen van iedere gast overtreffen. Bij Tempo-Team SPARQ kunnen we veel werk uit handen nemen; van recruitment tot training en planning tot uitbetaling. Meer weten? We komen graag in contact!

Neem contact op met Tempo-Team SPARQ

Jouw privacy is belangrijk voor ons. Tempo-Team gaat zorgvuldig om met jouw persoonsgegevens, zie hierover meer in ons privacy statement.

    Gastvrije organisaties zijn bewezen succesvoller!

    In deze gedigitaliseerde wereld is persoonlijk contact nóg belangrijker. Met oog voor detail en oprechte aandacht voor ieder mens kun je echt verschil maken. Dat is gastvrijheid! Maar hoe zorg je dat je gastvrij bent als bedrijf?