Geen lange en saaie opleidingen, maar vooral lekker veel praktijktraining onder begeleiding van een vakdocent en korte trainingen met opdrachten via een e-learningplatform.
Al aan het werk? Log in bij Mijn Tempo-Team en start meteen met één van de onderstaande opleidingen! Nog op zoek naar leuke baan waarbij je kan leren? Maak dan eerst een Tempo-Team account aan en neem contact op met een vestiging bij jou in de buurt.
In totaal kan je twee certificaten en één erkend mbo-diploma halen:
Volg eerst e-learnings waarbij je vooral praktijktraining krijgt, en ga vervolgens de certificaten en het diploma halen. Na elke e-learning word je getoetst, en als je deze haalt, krijg je een beroepsopleiding tot klantenservicemedewerker! Het mooie van deze diploma’s? Ze geven je vrijstelling als je door wilt gaan voor een mbo-diploma KCC niveau 4! Lekkerrr.
Deze certificaten behaal je ook in het KCC 📩
-
Certificaat Powerboost Basis gespreksvaardigheden: Powerboost is geschikt voor iedereen die zijn kennis van gespreksvaardigheden wil opfrissen. De trainer neemt je mee in uiteenlopende vraagstukken en laat je direct oefenen met het toepassen van relevante gespreksvaardigheden (luisteren, samenvatten, doorvragen). Powerboost is praktisch en concreet. Dit betekent dat we altijd een vertaalslag maken naar jouw werkpraktijk en hoe jij de kennis en vaardigheden kunt toepassen om jouw effectiviteit te vergroten.
-
Certificaat Skills Lab - Sales en Klantgerichtheid: Iedereen die meer wil oefenen en experimenteren met nieuwe vaardigheden en nieuw gedrag op het gebied van sales en klantgerichtheid. Je brengt een persoonlijk vraagstuk in waarmee je aan de slag gaat. Het Skills Lab wordt dus op maat voor jou gemaakt!
-
Certificaat Skills Lab - Communicatievaardigheden: Iedereen die meer wil oefenen en experimenteren met nieuwe communicatieve vaardigheden en nieuw gedrag. Deelnemers brengen een persoonlijk vraagstuk in waarmee ze aan de slag gaan. Voorbeelden van leerthema's: Regie nemen in een gesprek; Gespreksvaardigheden, zoals luisteren, samenvatten en doorvragen; Communicatiestijlen en stijlflexibiliteit.
-
Certificaat Omgaan met Agressie: Je werkt veel samen of spreekt dagelijks klanten persoonlijk of telefonisch. Je gaat regelmatig op bezoek bij mensen en bedrijven, hierbij heb je ook te maken met klachten, emoties en agressie. Je wilt daar goed mee omgaan, de situatie de-escaleren en onder controle houden. Daarom is dit certificaat zo belangrijk!
Deze online trainingen voor het klantcontact zijn interessant voor jou!
Start met één van de gratis online trainingen. Maar eerst: heb je nog geen Mijn Tempo-Team-account? Maak die dan aan! Zo kan jij makkelijk een training volgen. Speciaal voor iedereen die met klantcontact werkt, of wil werken, raden we de volgende trainingen aan.
Of je nu al via Tempo-Team werkt of werkzoekende bent, je kan vandaag nog starten met het behalen van één van deze certificaten:
Actief luisteren in het kort
Weet jij hoe je actief luistert naar mensen die vragen hebben? En hoe je de juiste vragen op het goede moment stelt? Met deze training leer je dat! Wanneer je deze training hebt afgemaakt kan je luisteren, samenvatten en doorvragen, verschillende typen vragen identificeren en hoe je de gevoelens van een ander herkent en reflecteert. Start de online training actief luisteren!
Effectief communiceren in het kort
Je leert in korte tijd je communicatievaardigheden verbeteren met een aantal eenvoudige technieken. Na deze training heb je een overzicht van hoe je een gesprek in moet gaan. Start de online training effectief communiceren!
Correct Nederlands
Na het afronden van deze training, kun je alle lastige onderwerpen van de Nederlandse taal correct gebruiken, en heb je de taalregels die je misschien een beetje kwijt was weer opgefrist. Zo maak je nooit meer een -dt fout! Start met de online training correct Nederlands.
Effectieve gesprekken voeren
Na deze training weet je precies wat jouw communicatiestijl is. Je weet hoe je je stijl aanpast op je gesprekspartner en zo communiceer je doelgericht met iedereen om je heen. Start met de online training effectieve gesprekken voeren.
Klachten en lastige klanten
Klantgerichtheid op zijn best. Omgaan met klachten en lastige klanten. Dat en meer leer je in deze training. Start met de online training klachten en lastige klanten!
Klantgericht werken
Leer altijd met de klant in gedachten te werken. Zo leer je in deze training hoe je jouw klant beter leert kennen en zet je ze zo centraal. Op die manier verbindt je klanten voor de langere termijn aan je organisatie. Dat je wil toch? Start met de online training klantgericht werken.
Webcare
Met deze training houd je bij wat er online over je gezegd wordt. Zo kan je passend op alles reageren en behoud je een goede reputatie. Start meteen met de webcare training!
Zakelijke correspondentie
Je kan werken met het communicatiemodel. Je weet hoe je een plan van aanpak maakt voor schriftelijke communicatie. Je weet hoe je een brief of mail beoordeelt op schrijfstijl. Je kan brieven en mails schrijven afhankelijk van het doel.Start met de online training zakelijke correspondentie!
De duur van iedere online training varieert van 1 week tot 4 weken, iedere dag 10 minuten. Je kunt natuurlijk de lesstof achter elkaar doorlopen en dan ben je in totaal 1 uur of maximaal 4 uur kwijt.
De mbo-opleidingen in het KCC
Ook in de Contact Center branche kan je op ieder moment starten met een nieuwe opleiding! Naast het uitgestippelde KCC groeipad hierboven, bieden we nog een aantal erkende diploma’s aan. Welke opleiding past bij jou?
-
Commercieel medewerker (niveau 3)
-
Contactcenter medewerker (niveau 3)
-
Office assistent (niveau 3)
-
Medewerker marketing en communicatie (niveau 4)