Vacatures gemeente Amsterdam

💸 salaris vanaf €2300,-  l  💰 dertiende maand | 🏠 thuiswerken  | 🚗reiskostenvergoeding l ⌚ 4x9 uur werken mogelijk l 📍Amsterdam

‘Geef mij maar Amsterdaaaaam’ 🎵 Onze mooie hoofdstad heeft jou nodig! Werken bij de gemeente Amsterdam betekent samenwerken met heel veel collega’s. Samen werken jullie aan een betere en mooiere stad. Je beantwoordt vragen van bewoners, helpt de jeugd in buurthuizen of organiseert een internationaal evenement. Tegenover een maatschappelijk verantwoordelijke baan staan mooie arbeidsvoorwaarden. Top salaris, thuiswerkmogelijkheden, een dertiende maand… uhm, en eigenlijk nog veel meer! Check snel alle vacatures bij gemeente Amsterdam. 

Bekijk de vacatures 

Arbeidsvoorwaarden gemeente Amsterdam

  • Een salaris van minimaal €2300 en €4050 (afhankelijk van opleiding en werkervaring)
  • Vakantietoeslag van 8%
  • Reiskostenvergoeding 
  • Thuiswerken of gezellig op kantoor met de leukste collega’s
  • Thuiswerkvergoeding van €3 per dag
  • Eindejaarsuitkering. Hallo dertiende maand!
  • Meteen werken op detacheringsbasis!
  • Fulltime contract voor 36 uur: 4x9 uur werken mogelijk!
  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Bijvoorbeeld een opleiding aan een Amsterdamse school. 

Bekijk de vacatures 

Spring snel naar👇🏽: 

Bekijk hoe Nesim werkplezier checkt bij Gemeente Amsterdam!

Dit is waarom jij wilt werken bij gemeente Amsterdam

Werken bij gemeente Amsterdam betekent werken aan de toekomst van de grootste gemeente van Nederland. En er is natuurlijk meer. Lees snel verder.

💪Inhoud van de baan
Gemeente Amsterdam is net zo veelzijdig als de stad. En jouw baan ook! Jij draagt een steentje bij aan een duurzame en diverse stad die volop in beweging is. Jij krijgt de kans om mee te denken. Jouw idee en mening telt! Mooi toch? En vergeet niet: je werkt samen met veel verschillende collega’s. Een fijne, open en informele omgeving waarin iedereen welkom is. Waar wacht je nog op? Vacatures voor de gemeente Amsterdam staan open. Solliciteren maar!

🙏Balans
Thuis voelen. Dat vind gemeente Amsterdam belangrijk. Zij erkennen dat iedereen uniek is en daar maken ze ruimte voor. Op veel afdelingen kan jij tussen 07:00 en 10:00 starten. Dus ben jij een vroege vogel en wil je op tijd naar huis? Dan start je lekker vroeg. Ga jij liever eerst even sporten of de kids naar school brengen? Dan start je gewoon wat later. Ook geven zij jou de ruimte om hybride te werken. Werken bij gemeente Amsterdam betekent een goede werk-privé balans. 

🎓Groei
Een leven lang leren! Een gave training via de Amsterdamse school, een opleiding vol werkplezier via Tempo-Team én dagelijks veel leren van je collega's. Bij gemeente Amsterdam kan het allemaal! 

Bekijk de vacatures 

Vragen over werken bij gemeente Amsterdam? Neem contact op!

Adriaan, Rozemarijn en Kim

Meestgestelde vragen over werken bij gemeente Amsterdam

  • Kan je parttime of fulltime werken bij gemeente Amsterdam?

    Of je nu parttime of fulltime wilt werken bij gemeente Amsterdam. Het kan allemaal! Ga je lekker fulltime aan de slag? Dan krijg je een contract voor 36 uur. Het is mogelijk om 4 keer 9 uur te werken. Chill, dan ben je lekker één dag in de week vrij. Werk je liever parttime? Ook dat is mogelijk!

  • Wat is het salaris bij gemeente Amsterdam?

    Wat jij precies gaat verdienen is afhankelijk van jouw functie en relevante opleiding en werkervaring.  Je verdient minimaal een salaris van €2300,- en €4050,- bruto per maand op basis van 36 uur. Naast jouw salaris heb je recht op reiskostenvergoeding, thuiswerkvergoeding én je krijgt een eindejaarsuitkering. Ka-chinggg!

  • Wat zijn de veelvoorkomende vacatures bij gemeente Amsterdam?

    Administratief medewerker 👉 Als administratief medewerker bij gemeente Amsterdam ben je verantwoordelijk voor het invoeren en verwerken van binnenkomende informatie. Ook controleer je! Zoals parkeervergunningen of bijstandsuitkeringen. Een super leuke en veelzijdige functie dus, die je samen met een grote groep collega’s uitvoert. Je zit nooit alleen dus! 

    Juridisch medewerker 👉 Jij kent de regels! Jij bekijkt overheidszaken van verschillende standpunten en adviseert hierover. Natuurlijk niet alleen. Sommige zaken hebben meerdere ogen nodig. Echt teamwork dus. Daarnaast weten collega’s jou goed te vinden. Ze komen namelijk van verschillende afdelingen bij jou terecht met hun juridische hulpvraag. Je analyseert het rapport, maakt je besluit en weet de anderen te overtuigen van het besluit dat je genomen hebt. In deze functie neem je dus niet alleen belangrijke beslissingen, maar ben je ook nog eens de gezellige vragenbak van de afdeling! 

    Management ondersteuner 👉 Als managementondersteuner bij de gemeente Amsterdam heb je niet alleen verantwoordelijkheden over taken, maar ook over mensen. Je bent een echte verbinder en een belangrijke teamplayer in een van de directieteams. Naast e-mailbeheer, plannen van bijeenkomsten, boeken van dienstreizen, is er nog zoveel meer te doen. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor zowel collega’s als directie en een rots in de branding. Alle collega’s kunnen bij jou terecht voor een babbeltje maar ook voor advies. Fijn toch zo’n baan waar jij alle touwtjes in handen hebt! 

    Check snel alle vacatures bij gemeente amsterdam

  • Heb je een diploma nodig om bij gemeente Amsterdam te werken?

    Ja, voor de meeste functies bij gemeente Amsterdam heb je een diploma nodig. Welk diploma is afhankelijk van jouw functie. Een administratieve of juridische opleiding is vaak een vereiste. Natuurlijk leer je ook veel ‘on the job’ en er zijn mogelijkheden om intern en via Tempo-Team opleidingen te volgen.