Bij APG Heerlen of APG Amsterdam kun je alle kanten op en er zijn regelmatig nieuwe vacatures beschikbaar. Er zijn een paar functies die er bovenuit springen: medewerker service en klantsupport, backoffice medewerker, secretaresse en HR medewerker. We nemen je mee in deze functies.
Medewerker service en klantsupport
Als medewerker service en klantsupport bij APG beantwoord je - per telefoon, mail of chat - vragen van klanten over hun pensioensituatie. Jouw werk doet er dus écht toe! APG wil pensioenen, niet het meest spectaculaire onderwerp, voor alle klanten persoonlijker maken. Jij helpt ze dus met vragen over hun pensioen, maar ook ziekte, overlijden en arbeidsongeschiktheid. Je kunt vragen verwachten over de pensioendatum, maar ook vragen als: Wat is de hoogte van mijn pensioenuitkering? En wat als mijn partner komt te overlijden? Een onderwerp dichter bij de mens, dat kan bijna niet. Samen met je collega’s maak jij het verschil.
Backoffice medewerker
Als backoffice medewerker zorg jij voor een picobello administratie op het gebied van sociale zekerheid (werkloosheid en arbeidsongeschiktheid) voor diverse klanten. Je beoordeelt of en hoe lang een klant recht heeft op een uitkering. Je berekent deze en zorgt vervolgens ook maandelijks voor de juiste uitkering.Verder draag je elke week je steentje bij om de klanten telefonisch te woord te staan en te helpen via onze helpdesk. Je hebt dus direct contact met klanten. Lekker afwisselend dus!
Secretaresse
Als secretaresse bij APG Heerlen of Amsterdam lever je secretariële, administratieve en organisatorische ondersteuning voor de Managing Director op bijvoorbeeld de afdeling Business Management en Private Equity. Je beheert meerdere (volle) agenda's, boekt (internationale) reizen, organiseert bijeenkomsten en handelt telefoontjes af. Ook ben jij natuurlijk chef e-mail en bereid je presentaties en vergaderingen voor. Voor jou geen enkel probleem, want als echte regelneef zijn deze taken op jouw lijf geschreven!
HR medewerker
Als HR medewerker verricht je ondersteunende (administratieve) werkzaamheden gericht op in- door- en uitstroom en bied je 1e lijns gebruikersondersteuning aan managers over HR vraagstukken. Je beheert en onderhoudt diverse administraties verbonden aan cao, bedrijfseigen regelingen en HR activiteiten. Je verzorgt correspondentie en bewaakt de voortgang op de opvolging van vragen en beantwoording daarvan naar je klant.
Alle APG Vacatures