👉Klantadviseur Front Office
Op de frontoffice heb je eerstelijns klantcontact. Alle inkomende gesprekken komen bij jou terecht. En weet je wat zo cool is? De centrale verbindt de gesprekken naar jou door op basis van je specifieke kennis. Zodat een klant altijd bij de juiste specialist terechtkomt. Natuurlijk kan het dan nog wel eens voorkomen dat jullie er samen niet uitkomen. Geen nood, daar zijn ook weer collega’s voor! Je maakt heldere afspraken met de klant en houdt die op de hoogte. Om ervoor te zorgen dat je collega’s ook weten wat jij hebt afgesproken, zorg je ervoor dat je alles goed vastlegt. Wel zo handig.
👉Klantadviseur Retentiedesk
Kwam je collega op de frontoffice er niet helemaal uit? Dan ben jij daar als reddende engel! Met al je kennis en kunde weet jij de klant alsnog te helpen of aan boord te houden van het Deltaschip. Bij de retentiedesk liggen de wat moeilijkere vraagstukken en langdurige dossiers. Jij laat je hierdoor echter niet uit het veld slaan, maar ziet het juist als een uitdaging. Je wendt niet alleen je charme aan, maar je weet ook echt het verschil te maken doordat je duidelijk laat merken dat je deskundig bent, dat je afspraken maakt waar de klant je aan mag houden. Je gaat hier echt een relatie opbouwen met klanten. Vaak leuk, maar natuurlijk tref je ook wel eens iemand die “hoog in de emotie” zit. Een beetje stevig in je schoenen staan is dus wel een handige eigenschap.
👉Medewerker Telesales
Inbound, inbound…. jij wordt pas echt gelukkig als je sales mag bedrijven! Dan zit je bij de afdeling Telesales helemaal op je plek. Hier mag je al je creativiteit gebruiken om de producten en diensten te verkopen op een bij Delta passende manier. Dat doe je via ijskoude acquisitie, maar ook bel je de leads na die je collega’s van het outdoor team hebben binnengehaald. Want misschien was de potentiële klant zo overrompeld door de charmante Delta Ambassadeur dat hij/zij eigenlijk niet goed heeft opgelet en nog niet exact weet hoe het nu zit met dat supersnelle internet. Maar gelukkig bel jij dan nog even.
👉Delta Ambassadeur
Vind jij het veel toffer om face-to-face te verkopen? Ben jij ook niet snel van je stuk gebracht? En knoop jij met iedereen makkelijk een gesprekje aan? Dan hebben we een hele gave uitdaging voor je!
Samen met het outdoor team ga je op pad en ga jij achterhalen wat de reden is dat sommige adressen nog niet zijn aangesloten bij Delta Fiber. Dus je stapt erop af, belt aan, tovert je stralende glimlach naar voren en gaat het gesprek aan. Niet door een spervuur aan vragen waardoor de nog-niet klant zich klem gezet voelt, maar door oprechte interesse (en verbazing?) te tonen. HOE kan het dat deze mensen zich al het goede van Delta nog steeds ontzeggen? Heb je ze weten te overtuigen? Die info geef je door aan je collega’s op telesales.