Klantenservice medewerkers nodig? Wij helpen je aan de leukste mensen én zorgen dat ze blijven!

Zoek jij een partner die begrijpt wat jouw dagelijkse uitdaging is? Die het verschil kent tussen inbound en outbound? Die weet wat de rol van een WFM specialist is binnen jouw afdeling? En zoek jij een partner die samen jouw klantenservice vacatures in kan vullen? Zoek niet verder! Tempo-Team dé plek waar je moet zijn! Of nog specifieker: Tempo-Team Klant Contact (KCC) is the place to be! Omdat wij vinden dat het bemannen van grote klantenservice afdelingen expertise vereist is Tempo-Team KCC zelfs een special label binnen het bedrijf. Dit betekent onder andere dat onze mensen extra getraind zijn in het vinden en matchen van de juiste klantenservice medewerkers passend bij jouw bedrijf. En dat betekent ook dat we ze, eenmaal aan het werk, extra begeleiden. Want wij snappen dat talenten zo lang mogelijk aan je binden, zeker in de sector KCC van groot belang is.  Hoe we dat allemaal doen? Dat leggen we hieronder uit!

Plaats direct je vacature Neem contact op 

Op deze pagina lees je:

Klantenservice medewerkers: deze klantenservice vacatures kunnen wij voor je invullen!

De ene klantenservice is de andere niet. Dat beseffen wij ons heel goed! Daarom maken we gebruik van verschillende profielen. Zo weten onze talenten waar ze aan toe zijn, en jij ook! Onze profielen bestaan uit:

  • Klantenservice medewerker 
    Onze klantenservice medewerkers zijn het eerste aanspreekpunt voor klanten. Ze zijn verantwoordelijk voor het coördineren en adviseren van diverse service-aanvragen en streven daarbij altijd naar de hoogst haalbare klanttevredenheid.

  • Helpdeskmedewerker
    Een helpdeskmedewerker is het eerste aanspreekpunt binnen het bedrijf bij voornamelijk technische of ICT-gerelateerde vragen of problemen. Een helpdeskmedewerker lost problemen op, geeft technisch advies of indien nodig een doorverwijzing. 

  • Webcare medewerker
    Wil jij graag alle communicatie via je social media kanalen monitoren en netjes afhandelen? Hierbij komen onze webcare medewerkers om de hoek kijken! Ze zorgen ervoor dat jouw reputatie op social media zo hoog mogelijk blijft!

  • Teamleider KCC
    Zoek je iemand die alle medewerkers van het Klant Contact Center motiveert, inspireert en enthousiasmeert? Wij kunnen je ook helpen aan gedreven teamleiders!

Zo zorgen we ervoor dat onze talenten bij je blijven werken!
 

Intensieve begeleiding
Begeleiding, begeleiding en nog eens begeleiding. Wist je dat de kans dat een talent uitstroomt in de eerste 13 weken het hoogst is? Daarom hebben wij vooral in deze periode intensief contact met onze talenten. Tijdens deze contactmomenten checken we hoe iemand erbij zit, of hij of zij werkplezier ervaart en hoe we dat naar een hoger niveau kunnen tillen, bespreken we interne opleidingen en groeipaden en stimuleren we het geven van complimenten! Dit alles doen we aan de hand van onze BIG cocktail. Ons doel is om ervoor te zorgen dat Balans, Inhoud en Groei (BIG) aansluit op de behoeften van onze talenten.

Groeipaden aanbieden
We streven er altijd naar om onze talenten een baan aan te bieden die bij hem of haar past. Daarin houden we natuurlijk ook rekening met ambities en doorgroeimogelijkheden van onze talenten! Daarom hebben we een KCC Groeipad ontwikkeld. Dit groeipad versterkt de binding van de tewerkstelling en zorgt voor minder ongewenste uitstroom en een langere verblijfsduur. Onze talenten werken namelijk gemiddeld 12 maanden voor ons. Daarnaast heeft het voor de talenten het voordeel dat het zijn of haar werkplezier, kennis en kansen verhoogt. Ben je benieuwd naar ons Groeipad? Neem gerust contact met ons op. We laten het je graag zien!

Extra (online) trainingen
Naast intensieve begeleiding en een uitgebreid Groeipad bieden we ook extra (online) trainingen aan. Zoek je bijvoorbeeld klantenservice medewerkers voor een bank, verzekeraar of een andere branche die financiële dienstverlening aanbiedt? Dan zal hij of zij een Wft (Wet financieel toezicht) diploma moeten halen. Wij zorgen ervoor dat een talent altijd met de juiste papieren op zak bij jouw bedrijf aan de slag kan. Daarnaast bieden we al onze talenten ‘Mijn Groei’ aan. Hierin vinden ze een ontwikkelaanbod zoals opleidingen en trainingen van meer dan 43 opleiders en gratis online trainingen van Online Academy en Goodhabitz. Daarnaast kunnen ze via ‘Mijn Groei’ ook webinars, podcasts, online leerlijnen en klantspecifieke onboarding e-learning modules volgen. 

Referentie Transcom

“De uitstroom binnen de eerste 13 weken was hoog onder de uitzendkrachten. Er speelden met name houding en gedrag issues. Tempo-Team heeft de screening van de uitzendkrachten aangescherpt en de aandacht voor de uitzendkrachten vergroot de eerste 13 weken. Hierdoor is de uitstroom gedaald van 11% naar 8% op houding & gedrag. Daarnaast is de verblijfsduur verlengd van 22 weken naar bijna 34 weken. Fijn hoe Tempo-Team al jaren samen met ons inzoomt op waar het beter kan en dit ook daadwerkelijk omzet in acties in de praktijk”. Wianne Emmens, site manager Transcom

Voordelen samenwerking Tempo-Team Klant Contact Center (KCC)

De branche waarin klantcontact centraal staat is bijzonder en vraagt expertise. Het gaat immers om het visitekaartje en het imago van je bedrijf! Bij Tempo-Team snappen we dat. We hebben er zelfs een special label voor in het leven geroepen! We zorgen ervoor dat de juiste mensen op de juiste functies terechtkomen en doen er vervolgens alles aan om de uitstroom zo laag mogelijk te houden. Dit doen we door onze talenten intensief te begeleiden, duidelijke groeipaden aan te bieden en een breed scala aan (online) trainingen toegankelijk te maken. 

Wil je meer weten over wat wij voor jou kunnen betekenen?

Plaats direct je vacature Neem contact op