Flexibel personeel inhuren? Doe het via Tempo-Team Inhouse Services
Heb jij een seizoensgebonden bedrijf? Of heb je regelmatig te weinig personeel op de verkeerde momenten? Ga een langdurige samenwerking aan met Tempo-Team Inhouse Services! Dit is een team van verschillende specialisten die je op elk moment kan inschakelen om werk 100% voor je te regelen. Zij zorgen dus dat je voor langere periode lekker flexibel bent én veel continuïteit hebt!
Ze werken vaak bij jou in het bedrijf, vandaar het woordje in-house. Zo kan je organisatie altijd doordraaien tijdens pieken. Lekker toch? Met 40 jaar ervaring bij 200+ klanten zijn wij dé marktleider in het beste flexibele personeel voor de branches logistiek, food en industrie. ✅
Vacature aanmelden Neem contact op!
Dit doen wij bij Inhouse Services:
- Wat is Tempo-Team Inhouse Services?
- Zo werkt Tempo-Team Inhouse Services
- Waarom kiezen voor Inhouse Services?
- Inhouse Services in de logistiek
- Deze bedrijven gingen je al voor
- Deze tools helpen je met flexibel personeel inplannen
- Flexwerkers van Tempo-Team nodig? Neem contact met ons op!
Wat is Tempo-Team Inhouse Services?
Tempo-Team Inhouse Services zorgt voor continuïteit in jouw proces, hoge productiviteit, snelle afhandelingen, hulp bij forecasting en een heldere poolopbouw die meebeweegt op jouw vraag en aanbod. Met Tempo-Team inhouse Services zijn we altijd dichtbij. We voeren onze in-house-dienstverlening uit met een specialistisch accountteam. Dit team draagt zorg voor de totale ontzorging van het flexibele vraagstuk wat de klant heeft, samen met de klant zorgen zij voor een vlekkeloze planning en weten zij wanneer zij welk aantal flexwerkers op de vloer moeten hebben staan.
Benieuwd hoe zo’n accountteam eruitziet? Nou, zo dus:
- De accountspecialist: dit is de klantspecialist die precies weet wat er bij jou nodig is. Door deze topper weet het hele inhouse-team wat er bij jou op de vloer speelt. Daarnaast is deze persoon de coördinator van het accountteam, staat dagelijks in contact met de teamleiders en stemt de forecast af, zorgt voor poolinzichten en geeft advies. Ook weet deze persoon alles over de WAB, het fasensysteem en de regels van huisvesting van internationale werknemers. Heb je daar dus vragen over? Trek de accountspecialist aan de mouw!
- Planner: dit is de topper die alles plant. We houden natuurlijk rekening met alle wensen, competenties en voorkeuren. En de planner houdt de in- en uitstroombehoefte nauwlettend in de gaten met de LTP (langetermijnplanning). Zo heb je altijd genoeg flexwerkers op de werkvloer staan!
- Begeleider flex: dit is de belangrijkste functie als het gaat om het binden en boeien van flexwerkers. Deze topper is wekelijks meerdere keren bij jou op de werkvloer en zorgt voor alle administratieve zaken van de flexwerkers. Hiernaast is deze persoon er voor alle vragen rondom het werk, persoonlijke aandacht en groei. De begeleider flex is dus kind aan huis bij jullie. Je kan ook bij deze persoon terecht voor alle hr-gerelateerde zaken.
- Lokale recruiters: zij werken datagedreven en hanteren altijd een persoonlijke aanpak. De recruiters zijn constant en continu op zoek naar kandidaten voor jou. Daarnaast werven wij via Tempo-Team EU-Flex arbeidsmigranten uit onder andere Polen, Roemenië, Spanje en Portugal. We hebben een eigen mentor voor het begeleiden van arbeidsmigranten. Fijn hé?
- Operationeel manager: deze kanjer stuurt het accountteam aan en is eindverantwoordelijk voor onze prestaties bij jou. Dit is dé sparringpartner voor hr-vraagstukken. De operationeel manager begeleidt samen met het team de eventuele migratie van flexwerkers naar jouw bedrijf. Lekker gaan!
- Procesmanager: deze topper werkt dagelijks aan het dashboarden van de pool, en monitort hoe de pool is opgebouwd. Zo weet je zeker dat je nooit teveel of te weinig flexwerkers klaar hebt staan!